لیبل های پلاستیکی

لیبل های پلاستیکی

نوع محصول شما چسیت فروش مواد غذایی، نوشیدنی یا محصولات آرایشی و بهداشتی؟

هیچ تفاوتی ندارد.

لیبل های پلاستیکی انتخابی عالی هستند زیرا در برابر آب مقاوم هستند.

می توانید لیبل های پلاستیکی قابل چاپ را روی ورقهای A4 برای پرینترهای لیزری خریداری کنید یا با خدمات چاپ حرفهای لیبل در چاپ خانه های موجود در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید.

لیبل های پلاستیکی سخت، بادوام و بسیار مقاوم هستند و آنها را برای محصولاتی که ممکن است گه گاهی کثیف شوند و نیاز به شستشو داشته باشندگزینه بسیار عالی است .

برای سفارش لیبل کریستالی و لیبل فلزی با بهترین قیمت کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

 

لیبل های پلاستیکی  در میان بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نیز محبوب هستند زیرا این لیبل ها معمولاً یکی از همه کاره ترین لیبل ها هستند.

بهتر از آن، هر برچسب را می توان دقیقاً تا لبه چاپ کرد، به این معنی که می توانید با طراحی ویژه سفارشی خود از فضا کامل لیبل برای طراحی و چاپ استفاده کنید.

برچسبهای پلاستیکی برای محصولات مایع ایدهآل هستند، زیرا میتوان آنها را هر چند وقت یک بار که نیاز داشتید پاک کردو یا حتی شست بدون اینکه طراحی لیبل شما را خراب کند.

همچنین  این ماده به خوبی با هر سطح صافی سازگار است، فرقی نمیکند به یک  شیشه ی شیشه ای ،  بطری پلاستیکی  یا  جعبه مقوایی بچسبید همان مقاومت و استحکام را دارد.

لیبل های پلاستیکی برای محصولاتی که اغلب در تماس با مایعات هستند ویا در معرض شرایط بیرونی قرار دارند، عملیترین راه حل هستند.

با استفاده از برچسب های پلاستیکی مطمئن خواهید شد که بسته بندی محصول شما بدون توجه به کاربرد، حرفه ای و بی عیب به نظر می رسد.

از محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا ماشین آلات و وسایل نقلیه صنعتی، مطمئن باشید که لیبل های پلاستیکی سفارشی در برابر هر گونه محیط مرطوب یا آسیب ناشی از رطوبت و آب مقاومت می کنند.

می توان بر روی این نوع برچسب ها با استفاده از چندین تکنیک مانند چاپ تمام رنگ ، چاپ دو طرفه ، چاپ هولوگرافیک و موارد دیگر در صورت نیاز چاپ انجام دهیم، زیرا لیبل های پلاستیکی محدویتی برای چاپ ندارند.

 

لیبل پلاستیکی پشت چسب دار

بسیاری از تولیدات مانند نوشیدنی ها موارد بهداشتی و محصولاتی که در بطری ریخته می شوند در واقع مایع هستند  برای درج مشخصات نیاز به یک لیبل پشت چسب دار دارند که نه تنها در موارد نام برده شده کاربرد دارد بلکه در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد.

 

لیبل پلاستیکی درب بطری

یکی از لیبل هایی که زیاد دیده اید و به آن توجه کرده اید لیبل های درب بطری ها هستند مثل بطری سس و نوشیدنی ها که به راحتی نیز جدا می شوند این لیبل ها نه تنها نوع ،اسم کالا  و کد محصول را مشخص می کنند بلکه از نظر بهداشت نیز اهمیت فراوانی دارند و برای پلمپ کردن محصول نیز کارایی دارند.

 

پرکاربرد ترین محصولات با لیبل پلاستیکی

لیبل های پلاستیکی کاربر وسیعی دارند و در محصولات و صنایع مختلف از آنها استفاده می شود اما برخی از محصولات بیشترین استفاده از لیبل پلاستیکی را دارند مانند:

 

لیبل بطری دوغ

لیبل بطری آب معدنی

لیبل بطری نوشابه

لیبل بطری دلتسر

لیبل بطری سس

انواع بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای و …

 

لیبل پلاستیکی رولی پشت چسبدار

 

این نوع لیبل یعنی لیبل پشت چسبدار را نمیتوان به صورت فله به مشتری تحویل داد به خاطر چسب پشت لیبل باید آن را به صورت رول  یا به اصطلاح فیلم تولید نمود و تحویل مشتری داد.

طول ، ابعاد ، ضخامت و دیگر موارد همانند جنس لیبل تولید  شده بستگی به نوع محصول شما و نیازشما و هزینه ای که می خواهید صرف کنید دارد،

بنابراین توصیهمی شود قبل انتخاب نوع لیبل نوع طرح و میزان سفارش و طراحی حتما با از یک تیم مجرب مشاوره بگیرید.

قیمت چاپ بستگی به طرح چاپی و تعداد رنگ های به کار رفته در آن  دارد ، از همین رو برای دریافت قیمت دقیق چاپ و هزینه کلیشه کافیست تصویر چاپی خود را برای یک شرکت طراحی و چاپ لیبل ارسال کنید و قبل از سفارش از هزینه های دقیق آن مطلع شوید .

 

لیبل های برجسته

لیبل های پلاستیکی  برای نشان دادن محصولات خاص یا برای قیمت گذاری مناسب هستند.

فناوری قالب گیری تزریقی که در ساخت این لیبل از آن استفاده می شود به این گونه است که یک ماکت پلاستیکی از لوگوی شما به صورت برجسته ساخته می شود. و حروف نوشتار برند شما به طرز چشمگیری افزایش یافته و به یک استاندارد با کیفیت بالا می رسد.

اثر لمسی این نوع لیبل حس لامسه مشتریان را تحریک می کند و به یاد ماندنی تر است، بنابراین درجه بالایی از شناخت برند و محصولات شما تضمین می شود.

میتوان طیف گستردهای از رنگها و طرحهای رنگی مختلف را همراه با شکلها و اندازهها متفاوت برای ایجاد یک برچسب پلاستیکی منحصر به فرد در نظر بگیریم که خواسته های  شما را نیز برآورده میکند و سپس آن راتولید کنیم .

 

لیبل های پلاستیکی حکاکی شده ، راه حل های محکم و بادوام  را برای برچسب زدن ارائه می دهد.

این حکاکی که برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است، کنتراست بالایی بین حروف حکاکی شده و رنگ پس زمینه ایجاد می کند. پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر باد، آب و هوا، مواد شیمیایی مختلف، اسیدها و حلال ها. موجود در طیف وسیعی از رنگهای پسزمینه و متن، که با استفاده از پیچ و یا پشتی چسب متصل شدهاند. هر شکل یا اندازه ای در صورت درخواست شما موجود است.

 

لیبل های پلاستیکی حکاکی شده

اصطلاحات رایجی که اغلب برای اشاره به برچسب های حکاکی شده پلاستیکی استفاده می شود عبارتند از: فنولیک، باکلیت، تخته الیافی، گراوپلای، لمینت، دو لایه، سه لایه و پلاستیک. همه اصطلاحات در توصیف این ماده مبتنی بر اکریلیک که گزینه های پوشش و ضخامت متنوعی را ارائه می دهد.

اگرچه امروزه فنولیک به طور گسترده در صنعت برچسبها و تابلوها استفاده نمیشود، اما ما راحتی می توانیم  لیبل های خود را، از نوع فنولیک سفارش دهیم .

لیبل های پلاستیکی یک انتخاب اقتصادی برای نیازهای شما هستند. پلاستیک نسبت به چگالی استحکام بالایی دارد که این ماده را در برابر ضربه های شدید، خراش ها و مواد شیمیایی خورنده کاملا بادوام می کند. این ماده در برابر شرایط آب و هوایی گرم و سرد مقاوم است، اما برای کاربردهای دمای بالا مناسب نیست.

 

بهترین خدمات را در خوزستان خدمات بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *